Eilen suunnittelin heittäväni tänään matot ulos, mut voi vehnä... tuuletusteline täynnä jonkun mummelin mattoja. No, jos vaik huomenna....

Teinpäs tässä taas testin, millainen siivoja mä olen:

Testi löytyy täältä.

Ja mä oon:

SUPERLEIDI

 104698mmluu8jk9e.gif   

Onneki olkoon, Super Leidi! Sinä olet puhtaan kodin puoliammattilainen! Tiedät mitä teet ja miksi kannattaa siivota. Siivouskomerosi on hyvin varustettu ja osaat myös soveltaa tietojasi käytännön tilanteissa luoviin ratkaisuihin. Maltat niin pestä kuin huuhtoakin, mutta iloitset myös siivoustasi helpottavista apuvälineistä ja uusista tehokkaista puhdistustuotteista, niin että sinulle jää enemmän aikaa itsellesi ja läheisillesi. Kotisi on siisti ja kodikas, siellä viihtyvät kanssasi niin perhe kuin ystävätkin. Onneksi olkoon, sinulla on siivousasiat superkunnossa!

Katsele tyytyväisin mielin MTV3-kanavan Sillä siisti  -ohjelmasta, miten kaltaisesti superleidit opastavat toisiakin niihin siivouksen saloihin, jotka sinä jo hallitset!

 

 

No, ainakin totta totta toinen puoli. Mä en oikeesti siedä kun on sotkuista ja kun porukkaa on paljon, aina saa olla rätti (siis sehän on siivousliina, sorry) kourassa jos meinaa pitää kämpän kunnossa...

Mut nyt mä lähden tekaseen Hannan puuttuvat 100 themes kortit, KIITOS NAAPURIN MUMMELI!!!