Sain viikonloppuna tuttavalta viikon takaisen ristiäis-/vihkiäisfilmin.Tyttärentytär sai nimekseen:

 

Photobucket

Ja tässä tämä söpöläinen:

2131149.jpg

Ristiäisissä pappi otti Minjan syliinsä ja lauloi hänelle aivan ihanan enkelilaulun:

Nyt kerron mä sulle mun lapseni,

kuinka kaunis on taivaan enkeli,

on kutrinsa kullankeltaiset

ja siipensä hohtavan valkoiset.

 

Mitä vartenpa vaan

ovat enkeliparvet valveilla ain.

 

Nyt kerron mä sulle mun lapseni,

kuinka toimivi taivaan enkeli.

Kun lapsi on äidillä sairasna,

niin enkeli hoitavi lapsosta.

 

Mitä vartenpa vain

ovat enkeliparvet valveilla ain.

 

Kun kouluun sä kuljet mun lapseni

sua seuraapi taivaan enkeli.

Hän vierelläs käy aina varjellen

sua lapseni pieni ja hentoinen.

 

Mitä vartenpa vain

ovat enkeliparvet valveilla ain.

 

Jos tahtoisit nähdä sä enkelin

harvinaista se täällä on kuitenkin.

Vaan kerran kun silmäsi sammuvi

hän vuoteesi vierellä välkkyvi.

 

Sua vartenpa vain

ovat enkeliparvet valveilla ain.