Eilisen ja viime yön tilannekomiikkaa, joka nauratti mua vasta jälkikäteen.

Eilen aamulla piti lähtee viemään Jessee hoitopaikkaan ja saman tien Jonin kans Taysiin mahatähystykseen...piti ottaa auton avaimet avaintaulusta ja voi vehje, avaimet ei ollut siinä!

Soitto isännälle selvitti, et avaimet on sen taskussa työmaalla Tampereella, AAPUVA...aikaa tunti kun pitäs ilmottautua lasten polilla ja tuntien Tampereen rantatien ruuhkan mulle iski pikku paniikki...No, isäntä lainas työkaverin autoa, toi mulle auton avaimet ja vei Jessen hoitoon. 

Me lähettiin Jonin kans kohti Tamperetta ja lujaa, onnex ei poliisisetiä näkynyt matkalla, moottoritiellä kun piti ottaa aikataulua kiinni vähintään 140 lasissa ;-) Kymmenen minuuttia myöhästyttiin, mut kerettiin kuiteskin ja Jonin maha todettiin tällä hetkellä terveex :-)

Ja mitä tuo mun ukkoni teki illalla (tai oikeesti yöllä)?

Jesselle iski illalla yli 40:n kuume ja poika vaan nukku ja oksensi....eli ikiihana mahatauti iski meille...ai että mä tykkän..

No, illalla kun mentiin nukkumaan Jesse houraili ja molotti omiaan ja yxkax rupes oksentaan ja tietty mein sänkyyn, mihin muuallekkan...Ja ukko, tuo "maailman viisain" olento, otti pojan kainaaloon ja lähti kiikuttaan vessaan...en kerennyt huomauttaan et antais pojan vaan oksentaa yhteen paikkaan...ja tuon ukon "järkeilyn" seuraus: pesin kolmen aikaan yöllä vessan, olkkarin ja makkarin lattioita ja sain 4 jätesäkillistä!!!! pyykkiä....ja tietty muutaman maton lisäx....ET NÄIN VIISAS UKKO MULLA!!!!

Jesse makaa reporankana sohvalla ja kuume on edelleen liki 40, joten kova tauti on liikkeellä :-(

631293t1gmfslpsm.gif