Siis mä, joka saa kaktuksetkin kuoleen oon saanu kasvatettua tämmösen:

1677626.jpg

Tää on siis elämänlanka ja ihan ite siemenestä kylvin. Mittaa tällä on jo liki puoltoista metriä ja kohta on ongelma mihkä päin naruja laittas. Tykkäisköhän naapuri, jos antasin levitä sen partsille :-)

Tuos kuvassa oikeella roikkuva tuulessa kivasti pyörivä jutska (nimestä ei tietoo) on Juulian koulussa tekemä , on tosi hieno:

1677633.jpg

Täs on myös siemenestä kylvämäni mustasilmäsusanna:

1677628.jpg

Ja samettiruusu, tässä on jopa nuppuja jo, saas nähdä kukkiiko ennen joulua:

1677630.jpg

Meidän parveke on toooooooosi kuuma, päivän kaikkein kuumin aurinko porottaa ja jos ikkunat on kiinni, lämpötila ei paljoo saunasta jää. Tää hiukan rajottaa noita ostokukkia, kun mikään ei tahdo menestyä,

No, on mulla dahliaa ja murattia (elämänlankaruukun ja tämän oon joskus maalannu ja koristellu servetillä)

1677631.jpg

Ja täs on mulle outo tuttavuus, se on kiinanmyrtti eli sinitulitorvi:

1677632.jpg 

Eli mun viherpeukalo on ehkä pikkuhiljaa siirtämässä paikkaa, jos nää kesän loppuun saan menestyyn. Ja ihka varmasti laitan kuvaa, jos noista siemenistä kasvattamistani joku suostuu kukkimaan.

Tähän päätän raporttini meidän parvekkeelta ja siirryn nukkekotiprojektiini, joten siitä luvassa jotain uutta kerrottavaa ;-)