Nyt mulla oikeesti rupee hajoon pää!!!!!!!!!!!

Eijan tilassa ei suuria muutoksia ole tapahtunut: kuume on laskenut 38:n ja tulehdusarvot 290:n, mutta takapakkina on tullut kouristuskohtauksia ja ennustetta ei sairaalasta uskallettu antaa :-(

Mä toimin yhteyshenkilönä kodin ja sairaalan välillä, anoppi on sydänvaivainen eikä "uskalla" ottaa vastaan tietoja suoraan sairaalasta vaan mä välitän ne hänelle. Ja aina joutuu sanojaan miettiin tarkkaan, ettei tuu väärinkäsityksiä.

Ja eniten mua huolestuttaa Eijan 7-vuotias Mari-tyttö. Hänelle ei asiaa ole oikein tarkkaan selvitetty ja Mari kun on tulossa uudeksi vuodeksi meille ja mun pitäisi hänelle selvittää äidin tilannetta, mutta mitenkähän sitä saa sanottua asiat niin, että lapsi ne ymmärtää???

Oma tyttärenpoika Mirokin on tulossa mummulle yökylään uudeksi vuodeksi :-)

Toisaalta se on ihan hyvä, että tulee hiukan normaalia enemmän elämää, saa ehkä ajatukset välillä muualle :-)

Mun oli aivan pakko istua koneelle säätämään jotain ja saas nähdä toimiiko nuo oikeen laidan uudet "hässäkät" niinkuin kuuluu. Siin ois tavallista kalenteria, nimipäiväkalenteri ja päivittäin vaihtuva aforismiloota. Tuohon ois tarkotus jossain vaiheessa siirtää omia hajatelmia, mutta se saapi jäädä tuonnemmaksi. Onpahan sitten taas jotain säätämistä, kun pitää ajatukset saada pois arkipäivän asioista :-)

                                                             Glitter images Graphics