Vihdoin pystyn muutaman sanasen tännekin kirjoittamaan.

Selkäkipu on todella syönyt tätä emäntää....välillä ei liikkumaan kykene ja toisinaan toisesta jalasta tunto veks... ja niin olin jouluksi puuhaavani vaikka mitä. Tosin tässä on käyty nyt tunteet laidasta laitaan ja laitettu asioita tärkeysjärjestykseen.

Työpaikkakin on menneen talven lumia ja itseasiassa elämäni etsii uusia uria. Lääkäri totesi vaikean skolioosin!!!! hei daa, mä oon yli nelkyt ja skolioosi todetaan yleensä yläasteella ja lisäksi siellä on välilevyn pullistuma.....pääasia, et syy selkäkipuun löytyi ja nyt tässä loppuvuosi vietetään sairaslomalla ja tammikuussa arvioidaan työkuviot uusiksi, mulla kun on keittiöalan ja laitoshuoltajan koulutukset ja lekurit kielsi molemmat duunit.....no, optimisti kun olen niin kyllä työ tekijänsä löytää ja tekijä töitä.

Askartelun saralla ei kummempia ole tullut tehtyä, muutama deco ja jokunen kortti....ei oikein pysty seisaallaan noihin hommiin...

Kuvia tulee, kunhan kerkiän :-)