Tässä sitä taas kierretään blogista toiseen, vaikka huusholli huutaa siivoojaa!!!!

Viikolla kyllä päätin ruveta lakkoon, siis siivouslakkoon, mut eihän se mun luonteella onnistu.

Mut kyllä se turhauttaa, kun oot saanu just siivottua, tulee joku kengät jalassa (yleensä isäntä) ja kipasee suoraan keittiöön ja jälkeen jää hiekkavana, grrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Ja oonkohan mä järjestänyt itelleni turhia kiireitä, kun en ole kerenny tekemään yhtä ainutta korttia....

Eilen just paikallinen kukkakauppa tilas kortteja monenmoisia, osan onneks löysin valmiina, mutta surukortteja pitää tehdä. Ajattelin, HUOM!! AJATTELIN josko nuo kerkeis viikonloppuna, mut ite oon huomenna ja isäntä koko viikonlopun töissä, niin voipi olla, et ei niin vaan onnistukkaan....ja muksutkin huomiota kaipaa.

Aamusella tyttären Miro-poika tuli mummulle kyläileen muutamaks tunniks ja tuossa ne Jessen kans ravaa ympäri huuhollia. Lapset on terveitä kun ne leikkii :-)

Piti hakee piristystä päivään ja testata täältä mikä  mun olisi  tonttunimi. Ja mähän olen:

 Simppu Kilikello

865526.jpg